Bloggar jag läser

Hallå.
Tänkte skriva ett litet inlägg där ni kan se lite olika bloggar jag följer just nu så här kommer några:

Evelina - En underbar tjej som bloggar om sitt liv som fru & blivande mamma. Hon har faktiskt BF om 2 veckor =)

Denise - En helt nybliven mamma till en liten son. Grattis till henne!

Sanne
- En underbar vän & Lillys gudmor. Även en helt fantastisk blogg designer. Har gjort min design =)

Johanna - Min storebrors fästmö =) Underbar tjej

Emma-Lou - En jättemysig tjej som är mamam till 2 små söta pojkar. Ävren en rackare på hår & mat

Sannis - En blivande mamma som älskar att pyssla =)

Elin - Nybliven mamma till en liten Hanna

Sara - Mysig mamma till en söt liten tjej som heter Siri

Erika - En nybliven mamma som bor i samma "by" som oss. Jättemysig tjej!

Men sen läser jag ju såklart en helt del till men här kom ett litet urval. Om ni har någon blogg ni vill tipsa om så länma jättegärna en komentar då jag alltid är på jakt efter nya bloggar att börja läsa! Kramar!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

åh vad söt du är som skriver med mig i din lista, tack!



mysigt att ni redan längtar efter en liten till, jag brukar tänka att det ju inte kan vara alltför hemskt med en förlossning eftersom så många väljer att göra det igen haha!



ha en underbar dag, kram!

2009-10-21 @ 09:51:11
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: erica

Hej på dej. Gud vilken fin blogg du har, super fin!!!

kram erica

2009-10-21 @ 21:07:14
URL: http://lagbo.blogg.se/
Postat av: Tina

Här har du någon som tycker om att pyssla :)

www.alskadehjartegryn.blogspot.com

2009-10-23 @ 12:43:11
URL: http://tinaomelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling