Frågestund?

Tänkte kolla om det är någon som är intresserad av en frågestund här på bloggen? Tycker det skulle vara lite kul att se vad ni vill veta om mig.

Svarar på frågorna allt eftersom dom kommer in i detta inlägg =)



Postat av:
Hur kommer det sig att ni valde att gifta er så tidigt? När är nästa knodd planerad då?

Svar: Jag vet inte om jag tycker att vi gifte oss så tidigt då vi hade varit tillsammans i 5 år när vi gifte oss. Men i ålder kan jag hålla med om att det var tidigt. Men då vi båda kännde att det är här förhållandet är rätt så ville vi helt enkelt gifta oss =) Vi hoppas att en graviditet kommer påbörjas under 2010. Men tyvärr vet man ju aldrig med kroppen så nästa kommer när den kommer. Då jag började med minipiller efter förlossningen har jag fått mens varannan vecka vilket verkligen tär på min kropp. Mer än ni anar. Och i samband med det vet jag inte hur det är med ägglossningen. Och jag vet ju inte heller hur länge det kommer ta innan min kropp blir sig själv & får en regelbunden mens efter det att jag kommer sluta med pillerna så jag kan få en normal ägglossning. Så därför känner vi båda att vi blir överlyckliga om jag blir gravid någongång nästra år =) KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kommer det sig att ni valde att gifta er så tidigt? när är nästa knodd planerad då?

2009-10-31 @ 22:02:13

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling