Imorgon

Hallå.
Ringde till läkarstationen imorse & jag ska dit imorgon kl 13.45. Jag förklarade hur det kändes & så & hon i telefonen trodde samma sak som mig, en muskel som är inflamerad eller bara har blivit överansträngd. men vi får se vad doktorn säger imorgon. Förhoppningsvis så får man något smärtstillande eller något för inflamationen så det lugnar ner sig.

Just nu håller jag på att baka till min fördelsedag som är på torsdag. Just nu står 2 sockerkakor i ugnen & när dom är färdiga ska jag göra äppelsockerkaka, kärleksmums/mockarutor & kladdkaksmuffins. Får se om det blir något mer men dom är iaf säkrade. V älskar mockarutor så vi får se om det kommer finnas några kvar på torsdag =)

Men, nu ska jag lägga mig ner ett tag. Dunkar i hela axeln.

Kramar!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va gott de låter=)Du får spara 2 till mig och Tommy;) vad önskar sig Fru Liselotte i present då? Kram

2009-10-12 @ 18:14:43
URL: http://johannalovetommy.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

hoppas det går bra hos farbror doktorn idag!



kram

2009-10-13 @ 09:45:44
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling