Just nu

Hallå.
Just nu sitter jag i soffan med min bärbara i knät. Har kollat runt lite på bloggarna jag läser & vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Kanske kolla något program på någon play kanal eller så ska jag slå på TV:n. Lilly ligger iaf i sin säng & sussar. Dock vaknade hon nu & hennes pappa är uppe hos henne. Vet inte om det är napp eller hunger som fick henne att vakna men något var det iaf. Säkert lite hunger. Men snart sover hon sött igen.

Har så sjukt ont i axeln/halsen. Tror att en ny muskel har gått & blivit inflamerad. Men men. Har inte så stor lust att gå till doktorn igen pga det så jag ska tigga lite massage av V & sen knapra lite alvedon & hoppas att jag kan självmedikera med. Funker inte det går jag såklart till doktorn men prövar lite själv först =)

All rosa tapet sitter nu uppe i Lillys rum. Nu fattas bara bården & sedan är hennes rum klart. Dock är golvet jättejätte ful så jag ska kolla på heltäckningsmatta eller en stor vanlig matta att lägga där inne. Får se vad det blir. Blir iaf sjukt sött rum. Ska knäppa kort så fort jag kommer ihåg det. Men jag tänkte slänga upp några före bilder nu så alla får se vilket hemskt rum det var från början. Så här kommer dom:
  
(bilderna är klickbara)

Snygga va? Eller inte. Kan inte förstå att någon sovit i detta rum. Hur är det möjligt? Det vara lyser ju av färgen. Nej, är verkligen nöjd med förändringen. Som sagt så kommer ju bilder på hur det ser ut just nu någon annan dag. Sen sak jag köpa hem lite mer färg så jag kan måla klart i hallen så det blir klart där med. Och såklart kommer före & efter bilder på det med. Och sen kommer ju såklart bilder på hur det ser ut i resten av huset med. Men det blir någon annan dag =)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling