Oktober!

Hallå.
Nu är det oktober igen. Älskar denna månad. Inte för att jag fyller år då utan för att jag ÄLSKAR när löven ändrar färg & det luktar så där höstigt & mysigt ute. Och att det blir mörkare på kvällarna så man får tända en massa ljus hela tiden. Mys!

Igår somnade Lilly 18.30 efter ett bad & vaknade 6.30 idag. Vaknade till vid 2 för nattvälling (köpte nattvälling & vanlig välling igår då hon inte verkar gilla ersättningen längre)  & sedan vid 5 för lite till. Så skönt att hon börjar sova gott igen. Gör mycket att man får sova på nätterna.

Gjorde ordning ersättning nu på morgonen då lillan blev hungrig. Men tror ni att hon ville ha? Nopp. Hon lipade & spottade ut. Hur ska man göra? Ring BVC & kolla eller vad tror ni? Är det "farligt" att sluta med ersättningen om hon inte vill ha? När man försöker & försöker & hon bara spottar ut så känns det ju inte som att man vill tvinga heller. Men nattvällingen tog hon ju så gärna så det verkar ju inte vara nappflaskorna heller. Jaja, hon bestämmer ju helt över sin kropp. Jag kan inte bestämma över hennes val. Hon äter ju iaf bra. Efter ett tag blev hon jättehungrig så då gjorde vi ordning 1 dl gröt + lite puré. Det tog slut & hon ville ha mer! Så 1½ dl gröt + ½ dl puré tror jag det slutade på. & En hel del vatten till såklart. Hon är ju så duktig våran flicka =)

Nej, nu ska jag äta frukost/lunch. Ger alltid Lilly mat först & så äter jag när hon är klar =)

Kramar på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling