Tapeter beställda

Hallå.
Nu har vi beställt tapeter till Lillys rum. Och det blev dom rosa =) Hon ville att vi skulle köpa dom till henne. Så nu har vi börjat med hennes rum. Kommer bli rosa nertill & vitt upptill med en supersöt bård mellan. Åh, vad sött hon kommer få det =) Så nu har vi färg & tillhehör här hemma. V står faktiskt & slipar redan. Under om han vill få ut henne ur rummet tro =) Så nu måste vi köpa en massa rosa saker till hennes nya rum =) Ska bli så himla mysigt att få ett riktigt flickrum tll henne. Vill också sova där =) Eller ja, det kanske jag kommer. Vi ska ställa in en säng där inne ifall hon vakanr en massa så man slipper springa hela tiden. Och sen är det ju jättebra om hon får feber någon gång, då kan man lägga sig där inne med henne & lättare hålla koll.

Jag kommer väl att börja lite med hallen med så allt blir klart inna nästa helg. Två rum på 1 vecka borde jag klara =)

Nej, nu ropar tjejen. Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Denise

sv: ja nappen har vi provat och den är suverän:) men funkar inte alltid men väldigt ofta :) han mår bättre nu så allt är i sitt lilla lugna igen. Kram

2009-10-24 @ 11:44:14
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling