5 saker ni kanske inte visste om mig.....

Hallå.
Här kommer 5 saker ni kanske inte visste om mig:

- På inskrivningende vägde jag 71 kg & det var efter otroligt många toalett besök pga illamåendet
(tror att jag vägde ca 76 innan illamåendet)
& nu, 4 månader efter förlossningen väger jag 66 kg vilket jag helt ärligt inte
kommer ihåg när jag gjorde sis,

- Jag har fått hundra gånger bättre självförtroende sen Lilly föddes
(men det började nog redan när jag var gravid)

- Mina fötter har krymt sen Lilly kom till världen. Förut hade jag 39 på "vanliga"
sko & 40 på högklackat men nu har jag 38 respektive 39 i skostorlek. Mysko!

-Mina vänner har sen 4:an kallat mig Lizzan

- Jag har redan börjat planerat lite för nästa lilla Röjeråsare =)

Är det något mer ni vill veta om mig? Bara att fråga. Jag svarar jättegärna på alla frågor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling