Allergisk!

Hallå.
Jaha, jag tror verkligen att jag är allergisk nu.
Så fort jag går ner i källaren eller ut så försvinner snuvan
& snoret & allt blir som vanligt igen. Så vi tror starkt på
att hunden måste skaffa ett nytt hem snart. Jättejobbigt.
Visst, jag svär över henne ibland när hon aldrig lägger sig & får ro.
Och visst känner man sig elak när man inte går ut & går en riktig promenad
med henne varje dag. Men VI älskar ju henne iaf. Så det kommer bli jobbigt att
sälja henne.

Fina lilla Flinga


Kommentarer
Postat av: Sanne

Förstår om det känns jobbigt... Hon kanske kan få ett hem hos någon ni känner / bor nära så ni kan få träffa henne ändå!

Hoppas det löser sig! Hon är en underbar hund!

Kramar!

2009-09-12 @ 01:02:02
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: Tina

Vad tråkigt:(

2009-09-12 @ 10:19:38
URL: http://tinaomelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling