Feberfri dag?

Hallå.
Igår somnade ju skruttan hos mig vid 18 tiden.Sen vaknade hon vid 21 & var vaken till 22 tiden då
hon somnade igen. Efter ett välbehövligt mål mat.Sen sov hon mellan oss inatt för att kunna få hjälp på engång &
för att få extra mycket kärlek så klart. Vaknade 2 gånger & var hungrig & ena gången bytte vi blöja med. Och sen vaknade hon pigg & glad vid 10 tiden idag. Vi hade en flaska sen innan vi lade oss & den åt hon när vi flyttade
henne från sin till våran säng & det var 100 ml. Sen vaknade hon 2 gånger inatt som sagt & båda gångerna åt hon 150 ml. Kan säga på en gång att det märktes att hon hade ätit dåligt under dagen då
 hon fick i sig 400 ml inatt! Och då åt hon endå 100 ml kl 21 med.  Så hungrig var hon ju lilla skruttan.

Men hon verkar vara feber fri just nu så vi hoppas på det då dopet är imorgon. Ska kanske åka till Uppsala för att en örontemp då vi köpte en napptemp som endast används på hennes vilkor. Sen ska jag göra smet till 5 smörgåstårtor varav en ska vara utan lök & en lakosfri, lägga ihop domsenare ikväll, göra 3 Hello Kitty tårtor SENT ikväll varav en ska vara laktosfri & sen ska jag göra en liten glutenfri Hello Kitty tårta & imorgon ska jag göra en liten glutenfri smörgåstårta. Mycket nu =)

Vad ska ni göra idag då?


Kommentarer
Postat av: Sanne

Hej gumman!

Skönt att hon börjar piggna till! Jag tänkte på det, vill du ha hjälp med någonting? Baka, städa eller vad som helst? Det låter verkligen som att ni har mycket att stå i, och jag hjälper gärna till :)

Kram

2009-09-05 @ 11:39:04
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: Jasse

Aldrig kul när dem små är sjuka, man känner sig så hjälplös :/

2009-09-05 @ 15:31:48
URL: http://jassenilsson.blogg.se/
Postat av: jasse

Ja precis! :/

2009-09-05 @ 17:54:02
URL: http://jassenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling