Febrig prinsessa

Hallå.
Ja,Lilly har feber idag. Eller igår kväll med faktiskt.
38.5 igår & 38 idag. Ringde sjukvårdsupplysningen
för att kolla vad dom trodde & dom gissade på tänder + ett virus.
Tänder på hon dregglar SUPERMYCKET. Bara rinner hela tiden. Som en kran =)
Sen har hon diarre idag & feber som sagt & då kom vi att tänka på att
Sanne & Joel hade känt sig lite hängiga när dom var här i onsdags så
vi ringde dom & Joel var såklart sjuk. Han hade feber & mådde dåligt.
Se där. Ett virus som hamnade i Lillys mage. Men det är ju ingen fara,
är ju sånna tider nu.
Lite jobbigt dock med tanke på dopet som är på söndag, med det löser sig såklart.
Men alvedon är hennes bästa kompis nu =) Och vatten med.
Skönt att hon gillar det faktiskt. Men dom sa att hon ine får dricka för
mycket av det då hon kan känna sig mätt & inte vill ha välling alls då.

Just nu ligger hon här och "luftar" rumpan. 
Måste ju vara skönt när man är lite varm & har
haft diarre.

OBS! Tänkte kolla om någon är intresserad av min förlossningsberättelse?
Lämna då en komentar om att ni vill att jag lägger ut den så fixar jag det =)


Kommentarer
Postat av: Sanne

Åh, lilla stumpan! Att hon blev dålig då... Joel var ju inte ens i närheten av henne :(

Jag är pigg som en nötkärna, bara ont i huvudet, så mig borde hon inte ha fått något ifrån.

"Tur" att hon inte är en två-veckors bebis iaf, hon är ju stora tjejen och har klarat sig länge utan sjukdomar ändå :)



Jag som ville träffa er ikväll... Typiskt :(

2009-09-04 @ 17:24:11
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: Sanne

Förresten så vill jag gärna läsa förlossningsberättelse, även om jag hört det mesta :)

2009-09-04 @ 17:25:24
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling