Förkyld eller allregisk?

Hallå.
Ja ni. Här sitter en snorig bloggare och funderar om
det är en helt vanlig förkylning eller om jag gått & blivit
allergisk mot hunden helt tvärt. Tror på det första men ska
kolla upp det hela med allerign senare. Vet att jag var
känslig mot hundar som liten & att jag är känslig för att hålla i katter en
längre stund. Men ska jag ha gått & blivit panik allerisk mot hunden nu?
Hoppas inte. Men man vet ju aldrig heller. Jaja.

Nu till något roligare. På söndagen den 20/9 är det
öppen visning på vårat hus. Ifall ni är intresserade av att kolla in
hur vi bor så finner ni info HÄR.

Vi ska gå på ett par visningar den helgen vi med. 2 st hus här i Östervåla.
Det ena känns lite litet & för dyrt (3 rum & kök 88 kvm för 900.00 när vi säljer
vårat som är 9 rum med 2 kök på 196 kvm för 975.000 kr)
& det andra är ett hus med 2 lägenheter i IGEN! Hihi. Men det
kostar 800.000 men vi får se hur det blir. Hoppas att det är många som
kommer på våran visning & som även vill ha vårat hus. Och att ingen kommer på
dom andra visningarna =)

Nej nu måste jag kissa =)
I´ll be back
Kramar på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling