Lilly 4 månader!

Hallå.
Kan ni tänka er va? Min lilla flicka har redan blivit
4 månader. Kan inte förstå det riktigt. Nyss vaknade man
med en nyfödd dotter på BB & nu ligger hon här brevid
i sitt babygym & "pratar" med mig & leksakerna.
Hur gick det till?
Men det spelar ingen roll hur det gick till då jag älskar henne
så himla mycket så ord inte kan beskriva det <3
Och på söndag är det Lillys dag då det är hennes första namnsdag
& även då hon ska döpas <3

Lilly gumman endast ett par timmar gammal <3

Och Lilly i lördags. Tänk att det gått 4 månader emellan korten


Kommentarer
Postat av: Saannis Fru & Blivande Mamma

Tiden går så fort när de är bebisar.



sv; Tackar så hjärtligt för tipset. Har beställt lite mammakläder därifrån =) Ska också försöka få tag i ett stödbälte som kan hålla upp magen och minska belastningen för ryggen. Kram

2009-09-03 @ 08:19:40
URL: http://metrobloggen.se/saanniscarlos3

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling