Lilly & Melvin

Hallå.
Idag har Melvin & hans föräldrar varit här. Jättemysigt & roligt.
Det är ju det enda par i vår ålder som har barn så det är helt underbart att dom är våra vänner. Love u guys!
Åt gott & bara mös gjorde vi.

När dom var här satt vi & pratade om syskon till våra barn. Innan vi fick lillan sa vi 2 barn men nu har vi ändrat oss, nu vill vi ha 3. Sen hade Melvins föräldrar lite tankar om syskon med men det vet jag faktiskt inte om jag får skriva här så det gör jag inte. Men tänk att man kan ändras så mycket som person efter det att man fått barn. Men när man märker hur mycket kärlek man ger & får av ett barn så vill man bara ha fler. Vill nästan "göra" ett på engång =) Nej, men det blir lite tätt så det får vänta ett tag. Men innan Lilly blir 2 ska här finnas ett syskon om jag får bestämma =)


Åh vad jag längtar till nästa kula <3
Här var jag i v.38+0


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad mysigt att bli mamma så tidigt (:

Underbart gullig liten tjej också :)

2009-09-23 @ 16:36:53
URL: http://ingapauser.blogg.se/
Postat av: caroline

Vilken härlig tapet.. eller ja.. vad det nu är :)

2009-09-28 @ 19:05:36
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling