Natten som var

Hallå.
Natten gick faktiskt bra. Hon vaknade till
ett par gånger men jag gav henne nappen & lade
henne till rätta så gick det bra.
Hon hade inte ätit innan hon somnade så hon
vaknade till vid 1 tiden för att äta. Vilket hon gjorde i
sin säng men sen ville hon inte somna om så jag tog upp henne
& vaggade henne tills hon somnade.
Efter det sov hon i sin säng till kl 5 imorse utan att vakna så 
det var över förväntan. Men vid 5 så vägrade hon somna, hur jag än gjorde.
Så tillslut lade jag henne i vår säng & sen tog det 5-10 minuter innan hon somnade
om igen. Och jag råkade somna om så jag vaknade till vid 7 tiden då Lilly
vaknade så hon sov bara 2 timmar i våran säng inatt. 
Annars brukar det vara runt 5 timmar. Vilket märktes då jag känner
mig utvilad nu på morgonen & det har jag inte känt mig på ett tag.

Nej, nu är det dags för frukost för oss 2.
Gröt för Lilly & macka eller havrepuffar för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling