Skyltar på beställning

Hallå.
Nu kollar jag igen om någon är intresserad av
dörrskyltarna jag gör? Priset beror helt på
hur långt namn & om man vill ha en skylt till & färgsättnig men mellan 100-200kr
kommer det kosta. Men vi kommer såklart överens om priset när man beställer.
Hör att beställa: [email protected] 
Här kommer lite skylar jag har gjort:

Text Röjerås: Vit skylt med bruna & vita bokstäver

Text Alvin: Vit skylt med bruna & vita bokstäver

Text Melvin: Vit skylt med bruna & vita bokstäver

Text Catrin: Vit skylt (finns ej att köpa längre) med rosa, röda & vita bokstäver

Text Pontus: Vit skylt (finns ej att köpa längre) med bruna, blåa & vita bokstäver

Hör jättegärna av er ang pris & färg.
Finns en uppsjö med färger att välja mellan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling