Zzzzz

Hallå.
Jag & älsklingen har presic tittat på en film & haft
det mysigt. Lilly somnade på soffan vid 19 tiden idag
så vi får se hur länge hon sover inatt. Visseligen har hon
somnat 19.30-20 & sovit till 7 tiden dagen efter (vaknat för mat 1 gång emellan)
så vi hoppas väl på det inatt med. Sen sover hon hela nätterna i sin säng nu så det gick
väldigt fort för henne att förstå att man sover i sin säng & inte behaöver komma till oss hela tiden.
Våran duktig tjej

 Imorgon har vi inga planer what so ever så vi får se vad vi hittar på.
Hade ju bara visningen på hjärnan den senaste veckan & eftersom den är avklarad så
är det fritt fram för ny planering.

Nej fy så trött jag är. Ska springa ner i källaren & hänga upp tvätt & sedan tar
jag & prinsessan trappan upp mot våra sängar för att nanna lite.

Godnatt & kramar på er!

Jag nygift för lite mer än 2 år sen. Åh vad jag börjar sakna mitt blonda hår.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling