13/4

Hej på er
Idag är det tisdag och jag & Lilly är redan vakna. Som ni kanske förstår =) V sa atyt han skulle gå upp med oss han med men det kanske ni förstår hur det gick. Han ska hjälpa hyresvärden idag igen då jag ska passa på att duscha när han kommer upp så jag får det gjort idag. Igår var han ju borta många många timmar så jag hade ju busen helt själv igår. Och det blir väl rätt så lika idag. Eller kanske inte lika länge då svärfar fyller år idag. Så vi ska väl dit när han kommer hem från jobbet viket är runt halv 5-5 tiden.

När vi är där ska jag gulla lite med dom här små busarna som jag har varit med & förlöst faktiskt =) Dom ligger btw ute till sula på blocket nu. Leveransklara 20/4 tror jag att det var. Skitgulliga kan jag säga. Klicka på bilden så kommer ni till annonsen =)

Så jäkla fina. Köp för gudskull någon av dessa små änglar då dom behöver ett nytt hem & någon som vill gossa med dom 24/7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling