Åh vad jag mår illa!

Åh gud vad jag mår illa. Nästan så man känner hur man snart kommer kräkas. Och jag som var så glad över att vi hade beställt hem glass så jag skulle kunna äta det & förhoppningsvis må lite bättre. Men nejdå, det var ju såklart slutsålt så ingen glass fick jag. Och V kom ju upp när han skulle ha börjat "jobba" idag igentligen så jag fick ju inte duscha heller så jag är inte så pigg på att gå till affären & handla lite heller. Eller det hade jag väl endå inte velat då jag mår såååå dåligt just nu.Men iaf. Han påstod ju nämligen att han hade glömt bort att vi skulle gå upp samtidigt fast vi bestämde det när lade oss igår. Killar. Ibland blir man ju galen på dom.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling