Äntligen

Åh äntligen sover skrutten. Behövde hon verkligen märkte jag. Hon försöker vara vaken mycket längre nu om dagarna så hon ska slippa sova men det funkar ju bara inte. Lite för liten för att klara av en hel dag utan att sova redan. Men inom ett halvår hanske. Vi får väl se.

Just nu sitter jag här på soffan & slöar men jag borde ta & plocka undan lite på bordet & sortera lite tvätt med. Men om något av det blir gjort så är jag nölj. Känner mig tröttare igen nu. Vet inte om det är för att jag är preggo eller om det bara är för att det verkligen är fullt ös på tjejen där uppe. Eller det kanske är båda delarna. Är ju iaf tvungen att äta järntabletter redan för annars däckar jag vid 8 & är helt dö sen. Och det funkar ju inte.

Nej, jag ska ta något litet mellanmål nu & sen ska jag fixa lite. 

Kramar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling