April!

Hej & god morgon
Här hemma vaknade vi 8.15. Eller jag & Lilly gjorde det då V jobbar idag & gick upp ett bra tag innan oss. Natten har varit riktigt lugn. Dom senaste dagarna har ju lillan vaknat till vid 5 tiden för att äta en liten svätt välling men inatt vaknade hon vid 00 tiden av en mardröm så jag fick sitta & trösta ett tag. Och nu när hon ligger längst ner i spjälsängen är det riktigt svårt att trösta någon som ligger längst ner när man har en liten mage i vägen. Skulle vara skänt med en växa säng till henne känner jag. Vi har pratat om att önska oss presentkort på ikea till Lilly av flera släktingar så man kan köpa en växasäng & madrass till henne så behöver ingen köpa det ena eller det andra. Så ni som vill gratta Lilly kan ju alltid köpa det om ni vill. Är någon jag tror att hon kommer uppsaktta. Hon kan ju faktiskt ta sig i & ur madrassen som står på golvet & sen kan hon ju även gå upp & ner för sin stol såjag tror att det skulle funka super med en växa säng redan nu faktiskt. men sen är det ju bra att ha sängen hemma om inte annat så hon får pröva att gå i & ur den & pröva den ett tag innan man byter helt & hållet.

Gud! Tänk att hon fyller 1 år om en månad. Hur i hela kan tiden ha gått så fort?! Kan verkligen inte förstå det. Det är snart 1 år sen man låg där i förlossnings salen med en helt nyfödd liten tjej. Tänk att man har fått en sån underbart dotter. Snacka om att man är lycklig lottad. ♥

Nej, nu ska jag kolla vad skruttan håller på med. Kram


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: hahaha ja gör det!! Vi komemr ingenstans haha! Nejdå har inte så mycket at packa som TUR är :P

2010-04-01 @ 11:28:27
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Tossan

hehe jaa v 8 , det känns ju jobbigt att få vänta men det går ändå fort det :P

jaa jag har oxå såna där konstiga spänningar som du beskriver , jag blir nojjig haha , kan kännas obehagligt;)

vad hoppas du på för kön ?

2010-04-01 @ 13:01:48
URL: http://metrobloggen.se/babyfashionhouse

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling