Busy day

Hej
Idqag har det varit en väldigt busy dag så jag har inte hunnit blogga något idag. Vi åkte in till Uppsala efter att jag hade sovit bort min huvudvärk & hälsade på svärmor som ligger på sjukhus & väntar på en sak men det är inget jag vill dra upp här i bloggen då jag känner att det är för privat. Tro det eller ej så skriver jag inte om allt som händer i vårna omgivning. Jag är otroligt öppen när det gäller oss 3 eller 3 ½ här i huset men våran anhöriga vill jag hålla lite utanför. Men vi var iaf till svärmor & stannade där ett bra tag men pga det långa besöket fick vi ställa in besöket med den nyfödda lilla tjejen som vi skulle ha träffat idag. jättetråkigt men vi får ta det någon annan dag istället. Lin skulle låna våran amningskudde som är så gott som oanvänd (V använde den när han höll Lilly men när jag ammade så höll jag bara henne som vanligt) så jag frågade om vi bara skulle lämnad den & gå sen men det sa hon nej till. Men envis som jag är åkte vi iväg & köpte 2 jättesöta klänninga till lilla tösen & en tårta till dom nyblivna föräldrarna & lämnade allt utanför dörren & skickade sedan sms när vi hade åkt iväg. Dom blev iaf jätteglad men tycket det var lite pinsamt när dom fick en massa av oss & så fick vi inte se underverket. Men vad gjorde det =) Finns ju flera dar.

Idag har det varit mycket prat om framtiden & det har tagits ett jobbigt beslut men det är inget jag tänker ta upp juts idag utan tar det en annan dag när det är fixat. Men det är för det bästa vi har tagit beslutet iaf.

Nej nu ska jag ta & kolla lite vad det finns på tv:n.

Kramar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling