Dagen som varit + jobbiga nyheter

Hej
Förlåt för att det blivit otroligt dåligt uppdatering idag. Har varit så mycket idag. Lilly är nämligen förkyld så natten var verkligen inte roligt för stackars pappa som tag henne då jag var så trött efter den tidiga morgonen igår. Lilly vaknade iaf vid 12 inatt & hade det jobbigt men somnade inte om innan 3 inatt så stackars V hade det inte kul. När alla vaknade imorse så ringde det en på en annons vi hade satt ut för ett par dagar sen.

Kan lika gärna säga som det är nu. Vi håller på att sälja vovven vår. Lilly är så himla hårdhänt med henne så det käns inte längre snällt att ha kvar henne pga att man är självisk. Har iaf sagt till om hon inte får komma till någon med barn under 3 år så att hon så hon ska slippa att vara med om samma ska igen. Inget beslut som var lätt han jag säga. Men det känns iaf som att det var rätt beslut. Hon har ju börjat gå undan nu när Lilly kommer nära henne & värsta som kan hända är ju att hon tillslut blir trängd & gör illa Lilly. Och det vill vi ju förebygga & då tog vi det riktigt jobbiga beslutet.

Men det verklade vara ett bra beslut då det är 15 presoner som har hört av sig på 2 dagar! Helt sjukt. Det trodde jag verkligen inte då vovven endå är 3 år snart. Men hon är ju så fin så jag förstår ju att folk är intresserade. Men det har varit 3 här & kollat än sålänge & imorgon kommer en till. Men vi måste ju försöka ta ett beslut om vem det ska bli snart. Vill ju att hon ska slippa allt det här så fort som möjligt.

Nej, nu ska jag ta & fortsätta med mitt här. Men nu vet ni alla att vi har haft det lite jobbigt här hemma & det har blivit lite dåligt med uppdatering på grund av det här som har legat & grott ett tag nu.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling