Dagen som varit

Hej
Den har dagen har vi haft en hel del att göra. Vi har plockat & haft oss här hemma. Sen kom älskade Sanne hit & det var verkligen jättelänge sen vi träffades så jag hade saknat henne. Och när V kom hem så fick vi besök som handlade om vårat beslut så nu har vi en massa att tänka på. Men vi kommer nog fram till ett bra val inom en snar framtid iaf.

Nej, nu vet jag verkligen inte vad jag ska skriva mer så jag får nog ta att avrunda här för idag.

Eller vänta,kom på en sak till =) Jag tänkta att det kanske är dags att fixa en ny design nu när lillan blitt stor & när bebis i magen har flyttat in. Så jag tänkte komma om ni har någon ide till min nya design?

Kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling