Dumma hund

Åh vad jag är arg på våran hund btw. När jag skulle släppa in & ut katterna genom altandörren stack hunden iväg & vägrade att stanna! Ropade & ropade men hon vägrade komma. Så jag slängde på mig V´s träskor & sprang efter henne & då står hon & leker med någon annan stackars liten hund & jag kan ju säga att tjejen som hade hunden var allt annat än glad när jag ropade efter Flinga. Ville ju inte springa dit heller då jag inte var så bra klädd heller men jag ropade & sa som det var & jag säger bara en sak. Om blickar kunde döda hade inte detta inlägg funnits =) Och det värsta av allt var ju att det här hände här Lilly låg på soffan & sov så jag var ju så rädd att hon skulle vakna & göra illa sig igen. Behöver jag säga att hunden fick sig en rejäl utskällning?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling