Hemma

Nu är vi hemma igen. Det blev ett snabbt besök på lindex där vi köpte lite strumpor till Lilly då alla hennes bara försvinner hela tiden. Förstår verkligen inte hur det går till. Och sen blev det ett par solisar till henne med. Ett par röda som var formade som hjärtan. Så söta =)

Åh jag mår så fruktansvärt illa idag igen. Blir superlätt bilsjuk med denna bebis. Kan ju knappt åka hem till mamma & pappa som ligger 1 mil bort på en halvkrokig väg innan jag vill spy. Åh det är så himla jobbigt. Men vi hoppas på att det går över om några veckor. Men i värsta fall går det väl över när plutt kommit ut =)

Nej nu ska jag ta en tablett & hoppas på att detta försvinner. Kram


Kommentarer
Postat av: Hannah

Sv: Usch, låter som en rejäl vattenskada det där! Ja, visst är det tråkigt. Men försöker tänka positivt - får ju ett helt nytt kök mitt i röran. Där försäkringen betalar det mesta. Det är ju inte helt fel! :-)



Kram.

2010-04-15 @ 10:47:48
URL: http://www.hannahjohansson.com

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling