I´m dead serious. Sometings moving!

Alltså jag är verkligen helt seriös nu. Jag känner att det rör sig i magen. Är vid naveln typ. Känner igen det ifrån första graviditeten. Men jag börjar ju bli lite rädd nu. Det ska väl inte kunna kännas redan? Kände ju visseligen Lillys rörelser i v. 15-16 hade jag för mig men nu när jag gick tillbaka & kollade så hittade jag ett inlägg ifrån v 13 då jag skrev att jag kände det här med små fjärilar i magen & så så inte vet jag eller om jag var supertidig förra gången med. Och när jag kollar lite till ser jag att det står att jag känner rejäla sparkar i magen i v 17. Hmmm. vad är det med mig? Vad är rätt liksom =) Men men. Ska ringa min BM på måndag & kolla om man kan få komma in på ett extra ul för att kolla upp lite mer exakt vilken vecka man är i. För att vara på säkra sidan =)

Kramar på er!


Kommentarer
Postat av: Denise Ännu en mammablogg!

sv: Hehe va roligt :D Jo det skulle vara mysigt med en till men vi ar inte bestämt någe än :) Så vi försöker int om man säger så, men vi skyddar oss int heller så ja, det är välkommet :) kram

2010-04-11 @ 10:59:19
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Tanna

Jag kände första i vecka 13 :) Man brukar känna lite tidigare med andra(Har jag hört.) :)

2010-04-12 @ 15:47:20

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling