Jobbig morgon

Hej & godmorgon
Eller god & god ska jag väl inte säga. Lilly vaknade 5 imorse & var lite hungrig & efter att hon hade ätot så blev hon jätteledsen när jag skulle gå tillbaka till vårat sovrum. Så det hela slutade med att jag bytte på henne & sedan lade vi oss i stora sängen i hennes rum & efter lite kärlek & mys så somnade sötisen om & sov till 6. Sen ville hon leka & var superpigg. Men under den tiden hon sov hade jag jättesvårt att somna så jag kanske hann sova i 10 minuter under den tiden men som tur var så förstod Lilly att hennes mamma var äckligt trött så jag fick faktiskt småsova till 7 tiden. Och 2 gånger kom hon & ville mysa. Så underbart♥ Ibland kan jag verkligen inte förstå att man har turen att ha fått en sån underbar dotter. Mamma älskar dig Lilly!


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Jag har också fått mega dålig sömn inatt, somnade runt 2-2.30 och gick upp kl 6 haha :P Dom små barnen är alltid pigga dom!



sv: Haha visst är han, han är heeelt kär i den lådan :D Nej precis, det är skönt det :D



kram

2010-04-19 @ 20:18:14
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling