Kärlek

Åh gud vad jag bara vill gråta. Lyckotårar såklart. Iland tror man inte att man kan känna en sån här underbart kärek men det kan man. Verkligen. Jag sitter just nu & kollar på min helt perfekta dotter som sitter på golvet & häller i vatten ifrån sin vattenflaska till en annan. Hon är ju så stor. Jag tror verkligen inte att hon bara är 1 år snart. För till sättet är hon så mycket mer. Hon har så underbara egenskaper som gör att man nästan gråter bara men tänker på det. Hon vill alltid att vi ska smaka på det hon äter så hon försöker alltid mata oss. Hon ger oss alltid saker & säger tack tack. Hon ger oss ett sånt otroligt härligt leende så mqn bara smälter. ja hon är helt enkelt helt underbart. Tänk att man skulle få känna en sån här underbart stor kärlek så tidigt i livet. Att man har fått den stora äran att få vara mamma♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling