Lilla tjejen Röjerås

Hej
Inatt har pappa V tagit hand om sin lilla dotter som inte har mått så bra alls. Hon har haft jobbigt att andas & vid ett tillfälle tror han att hon kräktes slem så hon mår verkligen dåligt just nu. Det rinner ur nosen hela tiden & nyser & har sig. Och torka henne får man inte göra då hon har så ont i den att hon börjar gråta så fort man rör den. Ögonen är röda med. Båda två nu. Och hostar gör hon med. Så jag tror att våran lilla tjeje har åkt på världens största förkylnig & alt ögoninflamation. Stackars lilla Lilly♥ 

Min lilla tjej. Jag hatar att inte kunna hjälpa dig när du har ont eller har det jobbigt. Det är din mammas värsta mardröm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling