Lilly & bebis i magen

Fick en förfrågning om jag inte kunde lägga upp bild på magen under båda graviditeterna så man kan jämföra. Tyvärr så hade jag ingen mage what so ever i v 7 med Lilly men jag hittade 2 bilder på Lillymagen som är lika stora som min mage är nu som ni kan få se =)

På första bilden har jag gått 20 veckor med Lilly & på andra har jag gått 7 veckor med bebis.

Alltså, v 7 bebis i magen &.....

v 20 med Lilly. Ser lika stora ut tycker jag. Hade ju ingen bild på hur magen såg ut utan tjöja i den veckan men jag slänger in en bild på magen utan tröja i v 22 istället

Lite större är den kanske men inte så farligt tycker jag.

Vad tycker ni då?


Kommentarer
Postat av: nats

Oj vilken stor mage du har nu:P

jag är i vecka 23 och är mindre än dig ;p

Grattis till bebisen iallafall:)

2010-04-04 @ 17:16:41
URL: http://nathsstep.blogg.se/
Postat av: louise

Grattis till bebisen. Magen växer mkt fortare andra gången. När jag väntade min andra så var det totalt omöjligt att dölja det innan 12v hade gått, så känner man bebisens rörelser tidigare, fast det är ju olika för alla. kram

2010-04-07 @ 18:07:05
URL: http://thelroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling