Lite bättre idag

Hej
Idag verkar skrutten må lite bättre. Hon sov hela natten vilket säger rätt så mycket. Sen rinner inte ögonen men dom är ju fortfarande röda. Och snoret rinner ju det med men inte lika rinnigt eller vad man nu ska säga. Och nyser gör hon ju med men det är väl kanske inte 5-10 gånger efter varandra som igår. Så vi hoppas på att det lugnar ner sig & att vi slipper ha en liten sjukling här hemma. Har faktiskt inte ringt till läkaren då det verkar bättre idag. Men vi får ju som sagt se hur allt ter sig.

Men jag har ju iaf ringt till BM för en tid till inskrivningen. Det var inte min BM som svarade utan en vikarie så jag tog inte upp ett par frågor jag hade utan väntar med dom tills jag ska dit vilket är 26/4 som är om 3 veckor.

Nej nu ska jag fortsätta med mitt här.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling