Mini i magen

Hej
Åh idag har det varit fullt ös som jag sa tidigare. Lilly är snorig igen så det har varit gnälligt & mammigt & pappaigt & vi har fått bära runt skrutten hela dagen. Och på kvällen ringde vi hit klanen Röjerås för en rejäl grillkväll som vi stod för. Så nu är vi fattiga. Nej edå det är lungt. Men det märks att man har kommit en bit in på månaden iaf. Men fattiga är vi iaf inte =)

Åh vad jag ser stor ut. Snacka om att jag kommer få en 5 kg bebis denna gång. igår var vi ju som sagt på släktträff & min ingifta kusin är ju preggo med men typ 7 veckor längre gången än oss & hon hade nästan ingen magge alls så alla trodde att jag hade bakat ett bra tag på bebis i magen men nej då, 8 veckor nu serru. Haha. But i love it. Det gör jag verkligen. är så skönt att det syns att man har ett syskon på G & att man slipper köpa en sån där bebis tröja så alla ska uppmärksamma det =) Så var det förra gången. Hade en sån som jag använde flitigt ett tag men sen när magen hade fått den där härliga formen så slutade jag tvärt. Ja, jag vet att jag är knäpp =)

Just ni sitter jag & min älskade man vid en varsin dator & jag sitter & lyssnar på lite musik. Har sån lust att dansa man jag tror jag struntar i det. Ingen vill ju se en val hoppa runt på golvet =p

Har btw börjatr små packa lite till våran utlandsresa nu med. Jag menar, inte kommer man kunna använda klänningar, korta shorts & badkläder inom den närmsta månaden här hemma precis. Så det känns som ett bra val. Då ser man ju om något behövs redan nu med. Jag är smart jag. Hahaha. Knappast!

Nej nu ska jag kolla runt lite på blocket efter superbilliga vagnar & kolla om man hittar något fynd.

Kram


Kommentarer
Postat av: Denise Ännu en mammablogg!

sv: Ja jätte jobbigt! Nu hade han även feber lilla skrutt :(



Jo man märker ju det på en gång, Wilgot vaknade i natt även han. Dels är det ju jobbigt för dom små men ändå för oss. Jag tycker jag blir så himla trött av att vakna så många gånger, men det har ju med att jag inte brukar göra det. Handlar väl om vana :) Hoppas Lilly blir bättre! kram

2010-04-11 @ 21:48:25
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling