Morning!

Morgon.
Här har vi varit vakna sen klockan 7 jag & min dotter. Är ju min dag idag & det var ju helt okej då jag hade min "jagharsomnatochkanintesomnaomigen" stund precis när hon vaknade. Så jag var riktigt snabb in i hennes rum vilket gjorde att hon blev rätt så förvånad. Okej nu l'ät det ju som vi tar 10 minuter på oss innan vi kommer in till henne när hon har vaknat men så det det ju såklart inte. Det kanske tar 1 minut eller på sin höjd 2. Och nu tog det kanske 20 sekunder så hon hade ju inte riktigt hunnit sagt att hon var vcaken innan jag kom in. Happy!

Inatt har ju iaf Lilly sovit bra. Hon sov ju faktiskt hela natten så det var ju skönt. Jag sov ju inte hela natten men var pigg endå så det var ju skönt.

Lilly har pecis ätit upp sin gröt & den åkte ju ner fort som ögat. Var någon vecka sen hon åt det till frukost då vi brukar slänga i oss macka på engång när vi vaknar. Men hon vart jätteglad när jag kom med gröten iaf så det kanske är dags att börja med det igen =)

Hoppsan. Nu kom Lilly här & tittade glatt på mig & sen kom en härlig doft av full blöja så jag ska ta & byta på henne nu så bloggar jag igen lite senare.

Kram


Kommentarer
Postat av: Denise Ännu en mammablogg!

sv: Ja verkligen, usch det blir int bättre heller :(



Ja mega skönt! Nytt och fräsht liksom :)

Tack :D

kram

2010-04-12 @ 10:29:05
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: sophie

svar: javisst! Det blir en Crescent! Har inte riktigt bestämt oss för om det blir en comfort eller classic :)

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-04-12 @ 12:47:16
URL: http://sophiehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling