Octomom

Hej
Var det någon annan än jag som såg på tv4:as octomom som gick för en stund sen? Jag tyckte iaf att edt är riktigt stongt av henne att låta oss vanliga människor få se hur hennes vardag ser ut. Jag ska inte säga att jag är avundsjuk men jag ser verkligen upp till människor som klarar av en sån vardag men så många barn. Som alla i familjen annorlunda tex. Snacka om att fixa en normal vardag med ett helt dagis fast i orlika åldrar. Fast om jag måste välja någon familj jag verkligen ser upp till så är det helt klart Jon & Kate + 8. Där snackar vi rutiner & rejäla regler. Och underbart söta barn =)

Nej nu ska vi mysa lite framför tv:n innan det blir sängen för oss.

Godnatt på er♥


Kommentarer
Postat av: Tanna

Håller med dig. :) Kollar inte ofta på det men när jag väl gör det så förstår jag inte hur dom klarar av det :) Så starka och bra föräldrar.:)

2010-04-15 @ 23:10:17

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling