Ögoninflamation?

Hej
V var för ett tag sen ut & gick med Lilly så hon skulle få i sig lite friskluft. När han endå var inne i samhället & gick sprang dom in på konsum för att handla lite påskma. Vi skulle nämligen gått över till V´s mormor & morfar idag på påskmiddag men vi ville inte då V´s kusin som är 2 år skulle vara där & man vill ju inte gärna smitta någon. Men nu till saken. När han var där inne & skulle betala frågade hon som satt i kassan om Lilly hade just ögoninflamation. Hon hade sett många barn med det & sa att det var ett solklart fall. Så nu ska vi försöka tvätta med vatten & ringa till vårdcentralen imorgon. Vill ju såklart komma till en läkare så dom får kolla upp vad det är för att vara på säka sidan. Ska ju endå till apoteket & köpa lite saker så vi kan ju hoppas på en tid redan imorgon. Och sen ska jag även ringa min BM imorgon för tid till inskrivningen.

Men tills det blir det att sprita sönder allas händer på detta bygget så vi inte alla blir smittade.

Nej nu ska jag kolla om usen vill ha något i magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling