Preggo illamående

Hej
Nu är det konstaterat. Jag har graviditets illamånede denna gång med. Fast det kom senare den här gången. Mår så fruktansvärt illa att jag bara vill lägga mig ner & vila lite men jag har ju en gullunge att ta hand om så det går ju inte. Äter ju lite dåligt med så magen har krymt lite eller vad jag ska säga. Det är ju lite tråkigt men det är ju inte så farligt mycket så den kommer nog tillbaka snart. Som tur är så har jag ju inte spytt än så vi hoppas att jag lipper det & att det här försvinner om 3 veckor som förra gången.

Nej nu ska jag laga lite lunch till min underbara dotter som blir 1 om  17 fjuttiga dagar, Hua, jag måste ju börja baka till det snart ju. Aja hej på er sålänge =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling