Sleeping beauty

Nu somnade min lilla tjej efter ett bad & ligger just nu här på soffan & sover. Gissar nämligen att hon inte kommer sova så himl länge utan tar en liten mininap så då kände jag att hon lika gärna kan sova här brevid mig. När älsklingen vaknar ska vi ta & ringa mormor som fyller år idag & kolla om dom har lust att hämta oss sen eller om vi måste gå 1 mil =) Jag vet, jag är slö. Skulle vilja ha en sån där stol till Lilly som man sätter på cykeln. Älskar att cykla & det går ju 100 gånger fortare att göra det än att gå. Men vi tror att Lilly kanske får en sån i födelsedags present så vi har väntat med att köpa den pga det =)

Nej, nu ska jag ta en macka eller lite sallad & knapra på så plutt i magen inte tar allt mitt hull. Hihi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling