Snart är det bakdags

Japp. Nu har vi varit iväg & handlat lite så när vi har ätit lunch så sak vi baka lite. Tror Lilly verkligen kommer gilla att sitta & titta när hennes mamma bakar en massa gott som hon får smaka sen. Ja, jag är en jättedålig mamma som låter min dotter få smaka på en massa gott redan. Hon får smaka kakor, bullar,tårta & ibland godis. Visst, man ska ju försöka hålla det borta ifrån dom så länge det går men det går ju tyvärr inte längre med Lilly då hon alltid sitter med oss & vill äta sånt som sina föräldrar. Det började med små små bitar men har man väl börjat så finns ju igen återvändo. Känns iaf som att det är okej så länge man är noga med hennes tänder.

Kram


Kommentarer
Postat av: sandra

jag tycker att det självklart att det ska få smaka det gör ju bara att det blir mer intresserade av mat och gottigheter!

Mina barn har fått smaka tidigt och de har inte dött eller fått några hål av det!

Man ska göra det som man tycker känns rätt och inte lyssna så mycket på vad andra säger! ;)

2010-04-17 @ 08:45:30
URL: http://www.fruforeback.blogspot.com
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv :tack för tipset gumman. Jag får ge honom allt just nu så vi har provat måde men saft, cola & andra sötsaker. Allt spottas ut och munnen är igen som klister. :( Vill ju inte ge honom massa sött men ja, just nu är det ett måste. Han är ju så liten än och vill inte stoppa i honom en massa som hans mage inte är van med, han har ju redan problem med magen. Men nu måste jag verkligen gå emot mig själv och tro mig, jag har provat det mesta :P Usch, detta är verkligen piss jobbigt! Tack för dina fina kommentarer! Som du kanske förstår kom det in typ 80 st angeående sjukan och jag valde att inte svara på någon då det skulle ta hundra år. Men ville tacka dig iaf! kram

2010-04-17 @ 09:01:11
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling