Soffhäng

Hej
Idag hade jag sovdag. Fick sova till klockan 10.30 så nu är man någolunda pigg iaf. Men jag kan säga att den sömnen var mer än välbehövlig. Fy vad jag sover illa på nätterna. Inatt vaknade visseligen Lilly flera gånger men jag vakar iaf flera gånger av att jag behöver vända mig eller något liknande & har så svårt att somna om. Man behöver ju verkligen sova gott om natten när man är mamma. Och speciellt om man även är preggo då jag är extra trött nu. Men vad gör man inte för barnen =)

Just nu sover Lilly sin lilla lur så man kanske ska passa på att ta det lugnt för när hon vakar kommer det vara fullt ös igen =)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling