Solig vårdag

Hej
Oj vad fint & soligt det är ute idag. men blir ju superglad av det här väderet. Åh man vill ju nästan bara ta av sig kläderna & sola lite känns det som =) Fast det tänker jag ju såklart inte gära då det nog inte är så varm ute. Men jag skulle ju behöva sola lite då jag är så rackarns blek igen nu. Och man kanske skulle behöva småsola innan vi åker utomlands så jag inte bränner mig på engång.

Oj denna månad är det så mycket som ska fixas. Fick ta ut full ersättning denna månad så vi ska ha råd att fixa allt som vi måste. Tex så måste jag & Lilly fixa pass. Jag har ju ett man det står det ju Pettersson på så jag tror ju inte riktigt att jag får åka på det. Sen skule jag nästan behöva fixa ett nytt legg på engång då det står Pettersson på det med. Har varit gift i snart 3 år men inte fixat legget. Snabba lilla jag va? Sen ska vi köpa ett kök på ikea till Lilly som hon ska få i 1 års present & sen behöver vi köpa en resesäng som vi kan ha med oss utomlands. Och sen ska ju vi handla med oss halva apoteket som ska med i resväskan med så det är ju en hel del som behövs denna månad.

Snart ska vi åka till stan & fixa lite. Men först ska vi fixa & dona lite här hemma så jag ska nog ta & börja med det så vi kommer iväg idag =)

Kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

Har ni kollat med resebolaget(hotellet ni ska bo på) om dom inte har resesängar. Man brukar kunna hyra sådana på dom flesta ställena så behöver ni inte köpa. Brukar inte kosta många kr :-)

2010-04-14 @ 19:05:43
URL: http://mamzterblog.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling