Sova på natten? Nej inte jag inte....

Hej
Allt bra med er? Här är allt jättebra. Lilly har precis gått & lagt sig fast hon gick upp vid 8 tiden . Denna lilla tjej kommer nog inte sova dagtid länge till tror jag. Fast det är ju mysigt att ha henne vaken med.

Aja. Nu till rubriken. Det är verkligen inte Lilly det handlar om utan lilla mig. Sen jag blev gravid har jag sovit så förbenat dåligt nattetid. jag vaknar till flera gånger även om inte Lilly vaknar & har otroligt svårt att somna om. Inatt försökte jag kolla hur länge det tog innan jag kunde somna om & det tog rut 30 minuter dom gångerna jag kom ihåg att titta. Vet verkligen inte varför jag har så svårt att sova men det är otroligt jobbigt att inte sova bra iaf. Hoppsa att det kommer ge med sig snart för jag vet inte hur länge jag fixar att vara vaket någon timma varje natt längre.

Nej, nu ska jag ta & vila lite på soffan medans busen sover så man kanske är lite pigg ikväll när det är dags för fredagsmys =)

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling