Tankar som snurrar

Hej
Har precis kollat på talang & modern family. Sitter just & sappar runt efter något bra på tv:n. Men jag har en massa saker som snurrar runt i huvudet just nu. En av dom sakerna är ju såklart det jag skrev om tidigare idag. Det om att det var ett år sen vi hade BF med underbara lilla Lilly. Tänk att det redan har gått ett år sen man hade den där underbara magen. Och ett litet liv i sig. Tänk så fantastiskt livet är. Men har verkligen tur som får vara med om allt det här.

Har varit hos mamma min idag som fyllde 46 år idag. Gamla gumman =) Av oss fick hon lite fina blommor som Lilly valde & en mugg där det stod "världens bästa mormor" på & sen fick hon även en fin spetsBH av oss. Japp, tror det eller ej men jag vet min mammas BH storlek. Och jag kan även säga att jag är avundsjuk på den =p Och ja, jag vet att jag inte är riktigt frisk.

Nej nu hittade jag något här som jag ska kolla på.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

46 år är ju inget! =) Tänk att vara mormor då, wow! =) Min mamma är ifs ganska ung hon också 53. Kram kram

2010-04-24 @ 18:02:47
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling