Ti-ti-ti-tisdag

Hej
Jaha då var det tisdag då. Idag hade vi tänk åka till staden man det blev inte så. Men min man ska åka dit imorgon. Utan oss tror jag att det blir. Tror inte att vi kan vara hos något just imorgon så vi får stanna hemma. V ska till sina föräldrar som ska fixa en sak inne i stan så det är väl kanske inte så kul att följa med just imorgon. Skulle ju vilja åka & kolla på en nyfödd liten skrutt. Eller liten & liten. Busungen som kom 16 dagar efter bf var en stor tjej. 4400g & 53 lång vilket är lika stort som bus var när hon blev 1 månad gammal =) Men jag vet inte om älskade vännen vill ha oss där så länge då dom försöker komma in i nya vardagen som mamma. Välförståligt förstås.

 Fast om jag tänker efter hade vi ett stort kalas när Lilly var 2 dagar gammal då hennes pappa fyllde & alla ville se underbarnet. Fast vi är ju verkligen inte som andra =) Vi åkte ju hem 10 timmar efter förlossningen & hälsade på alla & hämtade hunden & handlade & det säger väl rätt så mycket. Knäppisar. Haha. Ja tänk att det snart är 1 år sen våran lilla tjej var helt nyfödd & pluttig. Och på fredag är det 1 år sen vi hade BF. kan verkligen inte förstå att tiden har gått så fort. Att man har varit mamma så länge. Att man är gravid igen & ska få en plutt till. Åh, jag blir helt varm i kroppen. Det är det här jag är gjord för. Mitt öde. Att vara mamma♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling