Torsdag

Hej
Här hemma håller jag & Lilly på med en massa saker. Vi håller just nu på att tvätta klädseln til sittdynorna i soffan & efter det ska vi ta alla ryggkuddar. Sen har jag dammsugit & fixat en massa andra saker. Hade tänkt gå till öppnis men det känns lönlöst när jag endå bara sitter själv i ett hörn medans Lilly kryper runt & leker för sig själv. FFinns ju inga andra unga mammor här hemma så det är ju rätt så tråkigt när dom flesta är några år äldere & har sina kompisar som har fått barn i samma veva som dom. Inga av mina kopisar har ju fått barn än utan jobbar eller festar fortfarande. Sånt som jag slutade med för ett tag sen. Men det är ju som det är.

Just nu sitter jag & kollar på tv:n smatidigt som jag kollar om vi fått in något svar på en sak. Och än sålänga är det 2 svar men vi får se hur det blir med det.

Nej, nu ska vi fortsätta här. Kram


Kommentarer
Postat av: Tina

berätta :)

2010-04-22 @ 17:38:23
URL: http://tinaomelvin.blogg.se/
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Åh, du har en så härlig blogg måste jag säga! =) Förresten, har en tävling nu om ett gravid/amningsplagg, delta gärna! :) KRAM

2010-04-22 @ 22:01:17
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling