Tråkig torsdag

Hej
Gud vilket tråkigt väder det är ute idag. Var tog solen vägen? Den var ju här igår ju.  Aja, idag jobbar ju iaf V som vanligt så det är vi tjejer som är hemma idag. Och vad i hela friden ska vi hitta på? Har ingen som helst aning. Fick iaf ett uppdrag av min kära make när jag pratade men honom tidigare idag. Jag ska tydligen gå till affären & köpa kuvert.  Jippie. Men det behövs ju iaf då det är till V´s arbetsförmedlingspapper som ska iväg så han får pengar för dom dagarna han inte jobbar.

Just det. Igår smet hunden igår. Hon började hulka sig sen igår kväll & då brukar vi släppa ut henne på baksidan så hon inte kräks inne. Så vi släppte ut henne så hon skulle kunna göra det & det gjorde hon oxå. Men sen så stack hon snabbt som attan iväg igen. Vi stod & ropade men oj vad hon struntade i oss.  Så V fick lov att slänga på sig skorna & springa efter henne. Han hittade henne rät så fort iaf. Men oj vad vi var arga på henne, Det här är ju andra gången hon sticker på ett par dagar. Men vi börjar tro att hon snart tänker börja löpa så det får vi väl hoppas för annars beter hon sig väldigt dåligt. Det är ju jättetråkigt att hon håller på så här. Hon har ju varit snäll & duktig förr så jag förstår inte varför hon håller på & dummar sig hela tiden.

Nej, nu ska & leka lite med min dotter. 

Kram på er 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling