Vad är det som är fel?

Vad är det som är fel på Lilly? Här om dagen började hon helt plötsligt bli snorig & just nu rinner det som ifrån en kran. Och nu är även ena ögat rött med. Är hon allergisk? Och isåfall mot vad? Hunden, katterna eller kan det vara påskriset som har börjat slå ut? Någon som kan hjälpa mig?


Vi hade hund när jag var liten & från ingenstans blev jag allergisk vid 8 månaders ålder. Så har vi otur så är det kanske det som är felet. Och då blir vi nog tyvärr tvungna att sälja hunden. Kan ju inte ha henne ute på foder & ta hem henne när hon har valpar om dotterna är allergisk. 

Kram


Kommentarer
Postat av: Bessie - 19år snart 2barnsmor

Troligtvis är det nog pollen.. Annars hade nog reagerat på hunden och katterna tidigare.

2010-04-04 @ 10:39:36
URL: http://metrobloggen.se/Bessie
Postat av: ♥ anna ♥

Påskris kan ju vara lurigt. Prova att kasta ut det och se om det blir bra!

2010-04-04 @ 13:33:10
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling