3 augusti 2010

Hej
Idag är det tisdag & jag fick en skön sovmorgon. Så jag kom ner precis innan 11 men hade varit vaken ett bra tag innan jag gick ner faktiskt. Låg & tänkte på en massa saker som vanligt =) Skulle vilja köpa en vit fin garderob in till hallen så man får undan alla jackor & skor så det blir "tomt" i hallen istället för som det ser ut nu. Skulle vara så skönt att slippa se allt hela tiden liksom =) Sen funderade jag lite på hur man ska fixa i det rummet där katteran är just nu. Om det ska bli ett stort lekrum eller hur man ska göra. Skulle jag få bestämma skulle jag vilja sätta upp en liten vägg så det blir som 2 rum i ett man det kan ju jag glömma. Får fixa det med möbler på något sätt.

Idag har vi inga planedr som vanligt men vi kommer ju säkert på något spm alltid.

Nej nu är det dags att äta lite tror jag. Måste ju göda upp mig inför BM beöket som 2 veckor känner jag =)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling