3 veckor kvar

Hej
Idag var det min dag att sova lite längre & det var superskönt fast jag hade kunnat gå upp med Lilly istället för V. När jag kom ner låg nämligen V på soffan & sov då han hade huvudvärk som bara den. Och Lilly hittadce jag uppe i fönstret & lekte med hasparna. Var tur att jag kom ner när jag gjorde för annars hade nog hon fått upp det & hamnat på betonggovlvet uanför. Vem vet hur det hade kunnat gå.......

Jaja, idag är det onsdag & det är endast 3 veckor kvar innan vi ska till Stockholm på könsUL =) Åh vad jag längtar. Ska bli så mysigt att se den lilla i magen igen. Sen får vi se vad det är för liten filur där inne med. Tycker det är lite kul att jag & V tror olika denna gång för det beyder att någon av oss gissat rätt. Jag tror ju som sagt på en liten Leoné & V tror att det är en William så det är bara att vänt & se =) Men vi får väl föresten se hur mitt SF-mått ser ut på tisdag för om det inte är bra så blir det nog ett besök inne på akademiska för tillväxt UL istället.

Nej nu ska jag kolla lite på TV & sen får vi se vad vi hittar på denna dag.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling