BM besöket avklarat

Hejsan.
8.30 imorse var jag, Lilly & min mamma nere hos min BM för ett extra besök pga min viktnedgång & för en koll på kurvan. Var 3 veckor sen jag sist var där & jag har tack vara tvångsmatning med diverse sött äntligen gått upp lite. Så nu har jag bara 1.4 kg kvar till inskrivningsvikten. Jag hade för dom som inte vet alltså på 3 veckor gått upp 1 kg. Känndes så skönt att veta att det går åt rätt håll nu =) Hjärtljudet låg på 136 & det är det lägsta jag någonsin haft så ni kan ju tro att V ble vmallig & sa att det är en pojke då haha. Kan ju han tro =) Och magen växer den med. SF-måttet hade ökat med 2 cm så nu ligger jag på 22 cm vilket är på den understa kurvan. Med Lilly låg jag alltid på mitten så det känns konstigt men jag följde iaf kurvan jag ska så vi hoppas på en söt liten bebis när det blir dags för könsUL om 2 veckor =) Åh vad jag längtar!

Jag & busen är hos mina föräldrar som alltid när mamman min följt med till BM. Kommer om någon timma åka hem då mamma ska jobba & vi följer med henne hem till oss då. Och då blir vi ensamma ett litet tag innan pappa V kommer hem efter jobbet. Men vi får ju se om han får träffa sin lilla tjej något idag då hon blev väkt vid 8 & struntat i luren så det kan ju bli så att hon vill sova extra tidigt idag. Men det skriver jag mer om sen såklart.

Nej nu blir det sen lunch här hemma så jag får avrunda här. Återkommer senare.

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling