Bygga bo dag

Hej
Fy vad jag hållt på idag kan jag säga. Som ni ser på rubriken har jag verkligen boat idag. Jag har städat hela nedrevåningen & sen har fönstren i köket & vardagsrummet blivit tvättade. Och jag är inte ens slut. Sjukt som bara den. Skulle nog orka med dom sista fönsterna med men jag tyglar mig själv då jag säkert kommer vara helt slut imorgon annars & V börjar ju jobba imorgon så det skiter jag nog i.

Imorse därimot hade jag inte den bästa morgonen. Fy vad jag mådde pyton när jag vaknade. Tur att det var min tur sovmorgon idag. Mådde dock illa även när jag kom ner men då satte bo efekten in. sen har jag inte kännt av det alls. Så det var ju superskönt. Glömde ju i allt städande bort att äta så det blev frukost för mig vid 2! Fy på mig.

Nej nu ska jag umgås lite med underbara Sanne som precis kom hit efter jobbet =)

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling